Member details

REEF

REEF
REEF (1922)
Join

Sort by: -Old first- | New first

2 Mar 2007, 21:21
Hoi hoi..
Ik wil graag wat zeggen over deze hyve.. dat jullie nou zo genieten van die blote billen is jullie probleem ;-) maar wat ik wel ronduit kwetsend vind is de merkwaardige combinatie die ik lees in de beschrijving van deze hyves.. Weet je, het is niet mijn zaak of jullie zo'n hyve hebben, dat is jullie eigen keuze, maar ik zou het enorm waarderen als de intro veranderd zou worden.. De tekst: "God gaf de vrouw een achterste omdat ze ooit eens van mannen moeten weglopen. Zo is er tenminste enige troost voor ons ..."
komt op velen kwetsend over.. Ik ben niet zo kinderachtig dat ik op de "dit is niet OK"-knop klik, en allerlei andere christenen oproep dat ook te doen, dat zou flauw zijn, maar wij als mensen onder elkaar kunnen daar volgensmij fatsoenlijk over praten.. Nogmaals, ik zou het érg waarderen als de tekst werd veranderd.. Bedankt voor het lezen van dit bericht.. Groetjes, Alinda
2 Mar 2007, 23:44
:crocodile:
Inderdaad Frank, het is ronduit schokkend en schandalig om een hyve als deze te verbinden aan de onzichtbare man.

Ik zou het maar snel veranderen, voordat alle grote christenkinders deze hyve op schokkende wijze gaan tegenwerken...:mouth:

Beste Alinda, misschien is het een idee om met je neus uit die bijbel te gaan, je garderobe volledig bij het grofvuil te gooien en je meer te kleden zoals jouw God je op deze aarde heeft neergezet. Mogelijk wat opgevrolijkt met naaldhakken, kort rokje en topje in andere kleuren dan zwart, grijs en donkergroen. Je gaat naar de winkel en koopt wat make-up, gaat naar de kapper om je haar in model te laten knippen en er zal een wereld voor je open gaan...en wie weet wordt je de volgende ochtend wel wakker naast een andere God, als je even sexy met je hoofd naar achteren zwaait en vervolgens even met je achterste van hem wegloopt...

Maar je kan ook zo snel mogelijk op je kamer 100 schietgebedjes gaan doen om te redden wat er te redden valt bij dit hopeloos verdwaalde schaapje...

Bedankt voor het lezen van dit bericht.. Groetjes, Sjoerd
3 Mar 2007, 14:31
Ken je het woord accepteren, en het woord: "respecteren"??
3 Mar 2007, 14:36
@ Sjoerd, :cheer:

Maar serieus... echt. :shrug:
Ik kan met de beste wil van de wereld niets kwetsends in die tekst ontdekken.
Ik zeg: druk maar op die knop en roep andere Christenen op hetzelfde te doen. En laten we dan met z'n allen de discussie aangaan, wij mensen onder elkaar kunnen dat immers best. Dan kunnen we het hebben over de seksuele aantrekkingskracht van het vrouwelijk achterwerk en de exacte bedoelingen die God daar mee heeft gehad. Lijkt me interessant. Ga meteen m'n bijbel pakken.
3 Mar 2007, 15:00
Ken je het woord accepteren, en het woord: "respecteren"??

Ik heb van beide wel is een keer gehoord, dus vertel verder...ik hang aan je lippen...wat mij meteen eraan helpt te herinneren dat je ook nog even wat lippenstift en/of lipgloss moet kopen om je sensuele mond te accentueren...(y)
4 Mar 2007, 18:20
Sjoerd, je hebt 'r weggejaagd! Nou zal ik nooit weten welke gedachtekronkels haar ertoe hebben bewogen op deze hyve te belanden, de tekst als kwetsend op te vatten en daar vervolgens ons mee lastig te vallen...
Ik zal het nooit begrijpen.
4 Mar 2007, 18:36
Ja sorry Tim, ik kon mij weer is niet beheersen...maar volgens mij was ik nog tamelijk mild voor mijn doen...:'-(

Maar misschien kan ik je helpen met het beantwoorden van je vragen...

- Tik is het woord "God" in bij een zoekopdracht naar hyves...en je zult deze hyve op de eerste pagina aantreffen...

- God ziet iedere vorm van seksualiteit als het hoogste goed, wat enkel en alleen bestemd is voor in de privé-sferen. Spotten met enige vorm van seksualiteit (en zeker in combinatie met God) is dan dus ook zeer kwetsend en ongepast.

- Iedere volgeling van God, heeft als taak om in hun ogen verdwaalde schaapjes te behoeden voor al het kwaad en te redden/helpen waar nodig.

Nu moet ik alleen wel zeggen, dat deze volgeling niet echt haar best heeft gedaan om ons verdwaalde schaapjes te redden, dus ben ik bang dat zij nu een kleine aantekening zal ontvangen in het grote "Ik mag je gehalte"-boekwerk van God...:(()
4 Mar 2007, 20:28
Tik in "God" bij zoekopdracht naar een Hyve en je komt "Lipgloss Addicts" ook op de eerste pagina tegen:chinrub: ..... zal het een teken van God zijn Alinda?

Ik snap best dat deze Hyve confronterend is, geloof me (god wat ben ik grappig) mannen willen hiermee geconfronteerd worden:slobber:
4 Mar 2007, 21:10
Het is natuurlijk ook zondag...
4 Mar 2007, 22:52

Jongens, ik ben het met jullie eens ;-)
Dat ene kleine zinnetje maakt heus niet uit.
Alinda, laat deze zeer geliefde, wijze
mannen hun gang gaan. Zij bedoelen het ook alleen maar goed, en willen je alleen maar helpen!
Jij zit maar een beetje over dat ene kleine
zinnetje te zeuren, en Sjoerd geeft je ook nog eens met veel liefde advies!
Laat deze mannen lekker hun behoeften bevredigen(Of hoe je dat ook mag schrijven)
Als jij graag non wilt worden, moet je vooral zo doorgaan.
En over deze zin heb ik ook een opmerking:
"dat jullie nou zo genieten van die blote billen is jullie probleem"

Is dat een probleem dat jongens naar 'die blote billen' kijken?
Kom op Alinda, zeg nou zelf, jij kijkt toch heus ook wel eens naar jongens.
dat doet ieder normaal meisje!

En trouwens, als jij nou gewoon niet op die link naar deze site had geklikt, was je er ook nooit opgekomen dat er zoiets op een hyve staat.

Maar ik begrijp dat je voor je geloof wilt opkomen, maar zo erg...:chinrub:
God zou zeker wel begrijpen dat mannen ook behoeftes hebben.
God is toch zeker zelf ook een man ;-)
Nouja.. dat weten we niet zeker. Maar toch.
Je begrijpt wel wat ik bedoel!

Jongens, veel plezier nog verder met deze hyve! Ga zo door !!
4 Mar 2007, 22:54
Alinda Ga ook golfsurfen.. misschien dat je je dan wat minder druk om bepaalde dingen gaat maken.

:surfer:

Moslima's zijn ook net zo.
Ze dekken hun lichaam helemaal af enz.
Voor hun geloof.
Laten we eerlijk zijn, ik geloof ook in god, maar kom op zeg, ik ga me niet overladen net als moslima's met doeken.

4 Mar 2007, 23:53
Hier, dat is nog eens advies: ga lekker surfen...
5 Mar 2007, 00:55
Qua klederdracht kom je dan in ieder geval al weer wat meer aan God's idealen tegemoet, dat kan ik je bij deze wel verzekeren!

Ps. Bogi...Gewoon een lekker kort rokje, pumps en zwaaien maar met je kont!! Ga jij vooral zo door! :-d
5 Mar 2007, 19:55
Daar zal ik zeker weten mee doorgaan!:hosanna:
6 Mar 2007, 13:02
Nou ja, of je wacht daar nog 5 jaar mee... Dan bespaar je jongens van mijn leeftijd misschien een hoop pijnlijke misverstanden...

Aloha!

Subject Started by  Replies   Last 
Martin - "Het gezicht van 2008"
0 8 Jul, 10:47
SAIKO
0 2 Jun, 17:30
michel
5 23 May, 12:25
Alinn :takepicture: weg 16-29 aug
26 31 Mar, 04:10
Roy Royale
4 9 Mar, 02:48